Odżywanie z głową

Odżywanie z głową

Często, podejmując się wyzwania, jakim jest dieta, pragniemy zrzucić w szybkim tempie sporą ilość kilogramów. Nic bardziej błędnego, bowiem ten sposób nie tylko pozbawia organizm często potrzebnych mu do prawidłowego prosperowania witamin i substancji odżywczych ale po skończeniu diety waga powraca do wyjściowej, co dowodzi, że głodówka jedynie zaszkodziła, a nie pomogła.

Przed rozpoczęciem diety warto zmienić kilka swoich przyzwyczajeń żywieniowych a wtedy nawet drastyczne diety nie będą potrzebne. Systematyczne gubienie wagi, średnio 1 kg miesięcznie daje lepsze rezultaty końcowe, aniżeli drastyczne diety, po których skończeniu nasza waga ponownie wzrasta.

W trosce o swój wygląd i zdrowie warto wprowadzić do swojego życia aktywność fizyczną, z której często rezygnujemy po wyczerpującym dniu w pracy. Wbrew pozorom, ruch może nam dodać sił i pobudzić do życia, dlatego znajdźmy sobie kompana, z pewnością nasza przyjaciółka będzie na to chętna, i każdego wieczora biegajmy w parku, zapiszmy się na aerobik czy do fitness, świetnym pomysłem jest także basen, zwłaszcza ćwiczenia w wodzie, organizowane na wielu basenach.
Takie zakończenie dnia pozwoli Ci się zrelaksować przy odrobinie wysiłku, który pobudza do działania, o czym możesz się przekonać, dając sobie taką szansę. Najtrudniej jest się przemóc, później wszystko idzie z górki.

Biorąc pod uwagę naszą kuchnię, w niej także należy dokonać kilku zmian. Przyjrzyj się dokładnie temu co i jak jesz. Błędem jest wychodzenie do pracy bez śniadania, bowiem to ono jest najważniejszych pokarmem w ciągu dnia. Właśnie ze śniadania organizm pobiera potrzebną mu do funkcjonowania energię. Wiele osób z niego rezygnuje w nadziei, że organizm będzie mógł czerpać z tkanki tłuszczowej, ten tok myślenia jest błędny, gdyż organizm wówczas osłabia nie tkankę tłuszczową lecz mięśnie.
I kolejny drastyczny błąd, jeśli chodzi o pory odżywiania: zbyt wiele osób przejada się zbyt późnym wieczorem. Tymczasem, ostatni posiłek powinniśmy spożyć około godziny 18, by organizm miał możliwość spalenia tego, co otrzymał.
By nasza waga nie zwiększała się, warto wypijać w ciągu dnia około 2 litry niegazowanej wody mineralnej, która nie tylko nawilża skórę, ale także oczyszcza z toksyn. Do naszego menu należy także włączyć świeże owoce i warzywa a zrezygnować z dużej ilości słodyczy, będącymi pustymi kaloriami.

Racjonalne odżywianie się daje nam poczucie, że dostarczamy swojemu organizmowi cennych witamin i składników odżywczych. Dzięki ruchowi i jedzeniu „z głową” nie musimy poddawać się dietom, które często nie dają i tak zadowalających rezultatów, gdyż po ich zakończeniu wiele osób powraca do swojej wagi.

reklama

Suplementy

www.klubodchudzania.pl www.antykoncepcja.net www.astmaoskrzelowa.pl