Efektywny trening

Efektywny trening

"Czas trwania każdego treningu jest uzależniony od tego, jaki efekt chcemy osiągnąć. Jeśli zależy nam na poprawieniu kondycji i na ogólnym usprawnieniu organizmu, wystarczy kilunastominutowa rozgrzewka, pół godziny szybkiego spaceru albo 20 minut biegu. Jeśli natomiast zależy nam na spaleniu nadmiaru nagromadzonego tłuszczu, musimy poświęcić na trening nieco więcej czasu. Przez pierwsze 20 minut wysiłku organizm spala bieżące substancje, dostarczone w ciągu dnia. Przez kolejne 20 minut, powoli zaczyna wykorzystywać nagromadzone zapasy. Dopiero po upływie tych (sumarycznie) 40 minut zaczyna sięgać po energię zgromadzoną w postaci tkanki tłuszczowej i metabolizować to, czego tak naprawdę chcemy się pozbyć. Dlatego właśnie efektywny trening, którego celem jest utrata masy ciała (czyli de facto: nadmiaru tkanki tłuszczowej) powinien trwać co najmniej 40 minut i powinien być powtarzany w miarę regularnie. Celem takiego działania jest przyzwyczajenie organizmu do tracenia energii, a nie do jej ciągłego gromadzenia. "

 

reklama

Suplementy

www.klubodchudzania.pl www.antykoncepcja.net www.astmaoskrzelowa.pl